Cíl online marketingu: vyplnění dotazníku
Jedním z cílů online marketingu může být získávání zpětné vazby. K tomu slouží dotazníky.
Jedním z cílů online marketingu může být získávání zpětné vazby. K tomu slouží dotazníky.
Zákazníci nakupují různým způsobem. Marketéři se proto snaží poznat nákupní chování a přizpůsobit se mu. Nakupující je možné ovlivnit. Neměla by se ale používat manipulace.
Zákazníci většinou nenakupují okamžitě. Představíme vám co to je, jaké modely existují a proč jsou potřeba.
Marketér je profesionál, který musí pochopit, co spotřebitel chce a jak jeho potřeby uspokojit. Musí také spotřebitele přesvědčit, že výrobek odpovídá na jeho problémy a chce ho koupit.
Když mluvíte s marketéry, občas můžete zaslechnout výraz marketingový kanál. Představíme vám jednotlivé kanály a jejich možnosti.
Někteří podnikatelé a firmy se v době nejistoty snaží snížit náklady na marketing a reklamu. Přílišné úspory mohou firmě uškodit, protože přestanou přicházet noví zákazníci a stávající klientela přestane stačit. Je potřeba uvažovat více strategicky.
Zvýšení cen není příjemná událost. Je proto vhodné se na takový krok připravit předem a včas informovat zákazníky.
Někdy nemáte peníze na plnohodnotný marketing. Musíte si tedy vystačit s nízkonákladovými možnostmi. Peníze nahradíte svým časem.
Demarketing je druh marketingu, jehož cílem je snížit poptávku mezi celou skupinou zákazníků nebo určitými skupinami klientů.
Zjednodušeně řečeno, marketing je propagace výrobků či služeb. Hlavním úkolem marketingu je pochopit, co spotřebitelé chtějí a následně uspokojit jejich potřeby. Z pohledu majitele firmy pomáhá marketing prodat zákazníkům výrobek a dosáhnout zisku.
Chcete se dozvědět, jak využijete Google Analytics pro měření návštěvnosti vašeho webu? Odpověď najdete v tomto článku.
Víte, co dělá webový analytik? A zajímá vás, jak může pomoci vašemu webu? Oboje a ještě mnohem více zjistíte v tomto článku.
Veřejný audit webu maxizdrav.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu outdoor-fashion.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu uterkarna.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu sleep-well.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu cistirna-jimka.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu název webu kanclik.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit dometa.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu svetcukraru.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu superplechacek.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu kamdoitalie.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu krmivasoukup.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu darbox.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Na první pohled zajímavý web, který výrazně uvádí vysokou zákaznickou spokojenost a kontaktní telefonní číslo. Přesto jsme i na něm našli náměty na zlepšení.
Veřejný audit webu obchod-kufry.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Stát plánuje zavést elektronické dálniční známky, proto vyhlásil zakázku na informační systém a e-shop. Cenovka? 401 milionů korun. To se nelíbilo vývojářské komunitě, která za víkend naprogramovala podobný systém. Výsledkem byl web FerZnamka.cz. Udělali jsme audit použitelnosti.
Použitelnost nám ukazuje, jak dobře se dá daný web používat. Nebo-li jak je srozumitelný a přehledný. Základním "mottem" použitelnosti se dá nazvat fráze Steva Kruga: "Nenuťte uživatele přemýšlet". Je to chytré.