O nás

Abyste zaujali online, máte pouze 8 sekund. Průměrně jsou lidé na webech pár minut. Odtud náš název. Postupně se snažíme vyladit váš marketing. Spolupráci zahajujeme, kde máme šanci uspět. Zajistíme financování. Přes 15 našich specialistů zvyšuje šanci, že lidé využijí vaše produkty nebo služby. Do týmu si vybíráme kolegy s určitými hodnotami.

Zakladatelé a spolupracovníci

Radim Hasalík

Radim Hasalík

Specialista systematického online marketingu a spolumajitel PárMinut.cz.

První web spustil v 15 letech. Od roku 2002 pracoval ve vydavatelství IDG, digitálních agenturách, magazínu ITBIZ.cz, ESETu, Seznam.cz a DATARTu.

Přes 20 let se věnuje online marketingu. Postupně si vyzkoušel vybrané profese (PPC, SEO, použitelnost, copywriting...). Nakonec zůstal u strategického online marketingu. Zastřešuje a propojuje jednotlivé profese online marketingu. Je pravou rukou majitelů firem. Rozvíjí marketingové postupy napříč všemi klienty PárMinut.cz.

Vystupoval v médích: ČT24, ČT1, hlavním zpravodajství TV Prima, Českém rozhlasu Plus, Novinky.cz, iHned.cz, iDNES, Podnikatel.cz, Respektu, Lidových novinách a řadě dalších. Založil a spravuje největší české podnikatelské skupiny na Facebooku.

Pravidelně přednášel o použitelnosti webů / e-shopů studentům Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci cvičení předmětu Marketing na Internetu. Obdržel 127 písemných doporučení od majitelů firem různých velikostí.

Eva Kočí

Eva Kočí

Projektová manažerka, vedoucí projektu a spolumajitelka PárMinut.cz.

S marketingem se poprvé setkala ve svých 16 letech, kdy se starala o reklamní kampaně pro Obchod Šetřílek a Magistrát hlavního města Prahy. Poté působila v digitální agentuře, kde měla na starosti vedení projektů a vytváření nákresů webů. Zúčastnila se (PDF) vzdělávacího programu Digisemestr, který poskytuje zájemcům 96 hodin praktické výuky od špičkových specialistů na internetový marketing.

Nejvíce jí baví řízení projektů. V rámci služeb PárMinut.cz vede tým specialistů online marketingu. Dohlíží na priority, dodržování termínů, zapojování jednotlivých odborníků a komunikuje s klienty. Rozvíjí služby agentury z pohledu denního provozu.


Odpovídá také za rozvoj firmy a řídí interní projekty, které mají za cíl zlepšovat práci pro naše klienty. S vybranými potenciálními zákazníky jedná o možnostech spolupráce.



15 specialistů v týmu

V našem týmu najdete specialisty na správu reklamních kampaní (PPC) včetně Facebook / Instagram reklam, budování viditelnosti ve vyhledávačích (SEO), webového analytika, textaře, správkyni e-shopového řešení Shoptet / UPgates, projektové manažery a odborné asistenty. Spolupracujeme výhradně s lidmi, kteří mají ve svém oboru dva a více let zkušeností.

Proč řešíme online marketing komplexně?

46 % odchází pryč z webu

Studie (PDF) z roku 2015 potvrdila, že 46 % uživatelů opustí nesrozumitelný web. Špatný design a chyby v navigaci odradí 37 % lidí.

Když jsme spolu se spřáteleným týmem změnili hlavní stranu Andivo.cz, zvýšila se ochota dokončit objednávku ze 1,63 % na 13,75 %.

Konkurence je blízko

Celých 79 % uživatelů tvrdí, že budou hledat jiný web, pokud ten stávající nesplní jejich očekávání.

Změna celého webu ProMistry.cz přinesla snížení opuštění hlavní strany z 25,83 % na současných 20,24 %. Současně klientovi meziročně vzrostly tržby o 41 %.

Systematický marketing = výsledky

Výzkum firmy B-inside s.r.o. přímo prokázal následující: "je-li marketing dělán pořádně, může si vystačit s menším rozpočtem; tam, kde je ale marketing nesystematický nebo nemá vliv na strategii firmy, nepomůže růstu obratu ani vysoký marketingový rozpočet" (PDF).

Naše přednášky o použitelnosti webů